Let op: u dient ingelogd te zijn om sommige
contactgegevens hieronder in te kunnen te zien!

Locatiebeheer


Contactinformatie locatiebeheerder, Piet van Rijnberk, locatiebeheer@avdespartaan.nl

Wat doet de locatiebeheerder van AV De Spartaan?

 
Een locatiebeheerder is verantwoordelijk voor een goed verloop van de 'dagelijkse gang van zaken' op de locatie van de AV De Spartaan.
Daarnaast behoren toezien op bouw- en onderhoudswerkzaamheden, facilitaire zaken zoals schoonmaak e.d. tot de taak.
Tevens horen toezien op het gebruik van middelen tijdens de organisatie van activiteiten op de locatie en op het gebruik van de locatie door externen tot zijn takenpakket.
 
Het accent van de functie ligt op coördinatie en uitvoering van het beheer en het onderhouden van de hiervoor noodzakelijke kontakten.
De beheerder ressorteert direct onder het bestuur

Met betrekking tot de dagelijkse gang van zaken zijn de taken:
Het zorgdragen voor het gebruik en onderhoud van het gebouw(en), de omgeving, de inventaris en de apparatuur. Het bewaken van orde en veiligheid en fungeert hij als eerste aanspreekpunt voor gebruikers van de locatie.
In geval van bijzondere activiteiten regelt hij/zij de ruimtes en i.o.m. de verantwoordelijke voor de activiteit de inzet van ondersteunende vrijwilligers. Dit doet hij/zij ook bij de verhuur van het gebouw aan externen. De ondersteunende vrijwilligers kunnen bestaan uit technische vrijwilligers (klusploeg), kantinemedewerkers aangestuurd door de CKZ enz. De locatiebeheerder ziet toe op de verdeling van de taken over de ondersteunende vrijwilligers, dit alles i.o.m. de verantwoordelijke.
Stelt in overleg met de verantwoordelijken draaiboeken op voor werkzaamheden en ziet toe op de uitvoering van deze werkzaamheden.
 
Ziet toe of stelt i.o.m. de verantwoordelijke de algemene regels op voor het gebruik van gebouw, inventarisgoederen materialen en de huisorde.
Ziet toe of stelt i.o.m. de verantwoordelijke de veiligheids- en vluchtplannen op.
Stuurt op de handhaving van orde, rust en veiligheid en een correct gebruik van gebouw, inventarisgoederen en materialen in- en rondom de accommodatie en wijst zo nodig op de naleving van de veiligheidsvoorschriften en huisregels.
 
Enige concrete zaken zijn:
  • Overlegt met het aanspreekpunt van de klusploeg over de uit te voeren werkzaamheden en het verzorgen van een rapportage, zowel technisch als financieel;
  • Heeft in de schoolperiode overleg met de “Contactpersoon Schoolsport”. Indien er schade o.i.d. waar de school voor verantwoordelijk is, maakt hij/zij een schaderapport op en stelt de school aansprakelijk. I.o.m. de penningmeester zal de rekening opgemaakt worden. Tevens regelt hij/zij het herstel van de schade;
  • Hij/zij is eerste aanspreekpunt bij alarmeringen gemeld aan de meldkamer van Europack. Indien nodig gaat of stuurt hij/zij een vrijwilliger naar de locatie;
  • Heeft overleg met de vertegenwoordiger van de commissie kantinezaken over mogelijke defecten aan apparatuur en/of meubilair. Tevens regelt hij/zij het herstel;
  • Verhuur sportzaal of kantine aan externen is de verantwoordelijkheid van het bestuur. De locatiebeheerder ziet toe op goed gebruik van de sportruimte volgens de gemaakte afspraken over dit gebruik;
  • Overlegt met de contactpersoon van de schoonmaakploeg, vloerreinigers en glazenwasser over het schoonmaakonderhoud;
  • Hij/zij is eerste aanspreekpunt voor vrijwilligers en leden bij gebreken en problemen van de accommodatie en onderneemt in dien nodig hierop actie;
  • Handhaaft een optimaal leefklimaat in en nabij de accommodatie (temperatuur, aankleding, toegankelijkheid, etc.);
  • Signaleert beschadigingen en vernielingen aan het gebouw en/of inventaris alsmede vermissingen en onderneemt actie;
  • Is verantwoordelijk voor het sleutelbeheer. i.v.m. de registratie in de ledenadministratie onderhoud hij/zij contact met de ledenadministrateur;
  • Doet in periodieke onderhoudsplannen aanbevelingen voor onderhoud van het gebouw, terrein, inventaris en vervanging of aanschaf van inventaris en apparatuur;
  • Ziet toe op reparatie- en onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen en inventaris;
  • Laat storingen verhelpen aan technische installaties of schakelt hiertoe, conform servicecontracten, externe servicedienst(en) in;
  • De locatiebeheerder onderzoekt de benodigde onderhoudswerkzaamheden, vraagt indien nodig offertes aan en beoordeelt deze, maar het bestuur besluit over de uitvoering.
Hij/zij legt driemaandelijks verantwoording af aan het bestuur van de AV De Spartaan.

Leden

Locatiebeheerder Piet van Rijnberk
Document
Toegevoegd door
Publicatie
Datum
Er zijn geen documenten aanwezig in deze map.
AV De Spartaan,
Sportpark Ter Specke
Spekkelaan 8
2161 GH Lisse
kantine: 0252-415350
Terug naar boven