Competitiewedstrijd A junioren

Algemene informatie

2e Competitiewedstrijd
Junioren A, poule 31

zondag 25 juni 2017

AV De Spartaan, Lisse

          

Deze wedstrijd wordt gehouden op zondag 25 juni 2017  bij AV De Spartaan op het sportpark “Ter Specke”, Spekkelaan 8, 2161 GH Lisse.

Deelnemende ploegen

Aanvang wedstrijd 10.30u (ivm kogelslingeren)

 

Juryvergadering:                 10.15 uur (10.00u voor jury kogelslingeren)
Ploegleidersvergadering:  10.30 uur
 
De jury- en ploegleidersvergadering vinden plaats bij het groene gebouw aan de overzijde van de kantine.

 

Inschrijven

 

Het inschrijven van de ploegen geschiedt in  Atletiek.nu. De atleten en aan welke onderdelen ze deelnemen, moeten uiterlijk vrijdag 23 juni om 23.59 uur ingevoerd zijn in Atletiek.nu. Dit kan via de link Junioren A poule 31 wedstrijd 2.

* Na dit tijdstip en ook op de wedstrijddag zelf worden geen wijzigingen meer geaccepteerd. In geval van blessures kan met de wedstrijdleider hierover overlegd worden.

* Een eventuele vervanger moet al als atleet aangemeld zijn. Algemene reserves moeten aangemeld zijn via wsavdespartaan@gmail.com. (Dit kan niet in Atletiek.nu)

* Een atleet mag aan maximaal drie onderdelen deelnemen, inclusief de estafettes.

 

 

Groepsindeling

 

Bij onderdelen waarvan in het chronoloog meerdere groepen zijn aangegeven, moet worden aangegeven in welke groep de deelnemende atleten ingedeeld moeten worden.

Per groep is één deelnemer per ploeg toegestaan.

Zonder opgegeven groepsindeling wordt door het wedstrijdsecretariaat ingedeeld.

 

 

Beste prestaties

Voor een juiste serie-indeling bij de loopnummers moeten de beste prestaties op die onderdelen worden opgegeven. Zonder beste prestaties worden de atleten (door Atletiek.nu) ingedeeld in de langzaamste serie.

 

Jury

Conform artikel 414 moeten alle deelnemende verenigingen volgens de geldende staffel, voor deze wedstrijd 1 jurylid beschikbaar stellen.

Dit jurylid  wordt geacht gedurende de hele wedstrijd beschikbaar te zijn. De naam en juryfunctie (indien van toepassing) van dit jurylid moeten uiterlijk maandag 19 juni worden doorgegeven per e-mail aan jucospartaan@avdespartaan.nl .

 

Jury (vervolg)

Bij de naam kunt u een eventuele voorkeur voor onderdelen aangeven en wij zullen daarmee rekening proberen te houden.

 

Clubkleding

Het is de atleten/atletes verplicht om ten behoeve van de herkenbaarheid clubkleding te dragen. Ook het (ongevouwen) dragen van het startnummer is verplicht.

 

Materiaalweging

Materiaalweging geschiedt op de volgende tijden bij het materiaalhok (overzijde kantine).

10.00 uur – 10.30 uur

11.30 uur – 11.45 uur

13.00 uur – 13.15 uur

14.30 uur – 14.45 uur

 

Gewogen en goedgekeurd materiaal wordt na weging ingenomen en door de organisatie naar het onderdeel gebracht.

 

Aanvangs- en vervolghoogten  

Hoogspringen:

Meisjes:  1.20 - 1.30 - 1.35 en verder met 0.05 m

Jongens: 1.30 - 1.40 – 1.45 en verder met 0.05 m

 

Polsstokhoogspringen:

Jongens: 2.20 – 2.40 – 2.50  en verder met 0.10 m

 

Het beginnen op een lagere hoogte dan hierboven vermeld, is toegestaan, mits dit vóór de wedstrijd bij de wedstrijdleider is aangevraagd (melden bij de ploegleidersvergadering).

 

Wedstrijdreglement

Op deze wedstrijd is het wedstrijdreglement 2016-2017 van toepassing. Het bewerkte Hoofdstuk 9 uit het wedstrijdreglement handelt over de competitie en is hier te downloaden.

 

Uitslagen

De uitslagen worden gepubliceerd op www.Atletiek.nu

Chronologisch overzicht

AV De Spartaan
Postbus 196 
2160 AD Lisse
Sportpark Ter Specke
Spekkelaan 8
2161 GH Lisse
kantine: 0252-415350
Terug naar boven