Donderdag 23 maart Algemene Leden Vergadering
15 maart 2017 door Jennifer LemHet bestuur van AV De Spartaan zal tijdens de vergadering verantwoording afleggen voor het gevoerde beleid in 2016. Kandidaten voor bestuursfuncties kunnen worden aangedragen (met minimaal 3 handtekeningen van leden) en vragen kunnen tot uiterlijk 5 dagen voor de ALV worden gestuurd naar secretaris@avdespartaan.nl.
Het jaarverslag van 2016 ligt in de kantine en kan desgewenst meegenomen worden ter voorbereiding op de ALV en uiteraard voor algemene kennisneming.
Wij hopen op een grote opkomst.
Vriendelijke groeten,
Jennifer Lem
Voorzitter AV De Spartaan
AGENDA
Te houden op donderdag 23 maart 2017 in ons clubgebouw aan de Spekkelaan te Lisse
Aanvang 20.30 uur
1. Opening
2. Ingekomen stukken en mededelingen
3. Vaststellen notulen van de jaarvergadering 24 maart 2016
4. Vaststellen jaarverslagen 2016
5. Financieel:
a. Verslag kascontrolecommissie 2016
b. Goedkeuring financieel jaarverslag 2016
c. Decharge bestuur voor het gevoerde (financiële) beleid 2016
6. Benoeming kascontrolecommissie 2017
7. a. Goedkeuring begroting 2017
b. Goedkeuring meerjarenonderhoudsplan
c. Goedkeuring indexatiecontributies 2017
8. Update Vernieuwbouw
9. Jubilarissen
10. Bestuursverkiezing
Bestuur
- Reglementair zijn aftredend en herkiesbaar
• Laurens van Schie, Vice Voorzitter
• Wim Schouten, Penningmeester a.i.
- Reglementair zijn aftredend en niet herkiesbaar
• Hans van Noort, Voorzitter WOC
• Tom Hoekema, Voorzitter CWA
Namen van (tegen)kandidaten dienen, schriftelijk en voorzien van ten minste 3 handtekeningen van leden, voor de aanvang van de vergadering te worden ingediend bij de secretaris.
11. Rondvraag
12. Sluiting
NB. Heeft u vragen die u tijdens de vergadering beantwoord of behandeld wilt zien, mail/ lever deze dan uiterlijk 5 dagen voor de vergadering aan/in bij de secretaris. Jacqueline Winnen, secretaris@avdespartaan.nl / 06-11767721