News

The Ter Specke Bokaal will take place Saturday the 11th of May 2024. 

The most important basic information can be found on this English part of the website, all information will be published on the Dutch website. For questions you can always contact terspeckebokaal@avdespartaan.nl
 

Livestream Link

https://www.youtube.com/watch?v=tcfDP9q6uZc

Viermaal gezocht !!!!

door
www.avdespartaan.nl
Op dit moment heeft de Spartaan diverse leuke en zeer verschillende activiteiten/klussen in de aanbieding:
Laat je licht er op schijnen,  informeer jezelf en laat iets horen.

1. Notulist/ secretaris van de Commissie Recreatie Atletiek

2. Organisator(en) voor Crossen door de Bossen (al jarenlang een bekend hardloopevenement voor de jeugd -per direct)

3. Assistent voor  ledenadministratie - voor de facturering

4. Invallers voor de schoonmaakploeg - de vaste ploeg heeft momenteel net genoeg mensen, zoekt wel invallers om af en toe bij te springen.

Lees verder....  voor de invullingen, en informeer je zelf via de contactpersoon of de vrijwilligerscommissie.

Notulist / secretaris van de Commissie Recreatie Atletiek
Trudy Olij heeft om gezondheidssredenen deze taak neergelegd. Het betreft 4-6 x per jaar notuleren van de vergadering. Informatie bij Theo Zandbergen cravoorzitter@avdespartaan.nl

ORGANISATOR(EN) voor Crossen door de Bossen. Dit jaarlijkse hardloop-evenement voor de jeugd uit de Bollenstreek bestaat al 35 jaar. Doel is om de loopsport voor de jeugd in de streek te enthousiasmeren. 
Dit jaar kan je op 13 november (nog) meedraaien met de ervaren ploeg met Mieke Aanen en Raymond Steenvoorden. Neem dan snel contact.

Taak: voorbereiden en organiseren van dit loopevenement, flyers maken en verspreiden. Informatie naar scholen, intern binnen de Spartaan en pers. Prijzen en herinneringen kiezen/regelen. Helpers vragen en zelf coördineren op wedstrijddag.

Inzet: vooral laatste 2 maanden vóór de wedstrijddag, en de organisatie op de dag zelf in samenwerking met Wedstrijd Organisatie Commissie. Zeker de laatste 2 weken veel mailverkeer. Schatting 20-30 uur voorbereiding en uren wedstrijddag. Verdeling van taken aan te bevelen.

Informatie: Heb je interesse of wil je meer info, neem contact op met Mieke Aanen miekeaanen@live.com of Sandra Bouma wocvoorzitter@avdespartaan.nl


ASSISTENT LEDENADMINISTRATIE

Taak: facturaties voor de ledenadministratie verzorgen per kwartaal.
Deze taak werd verzorgd door Brigit Pieterse, per direct wordt een vervanger gezocht.

Inzet: feeling met automatisering is van belang en je krijgt een online-training mbt ledenadministratie en contributie-inning. Het vraagt in juli en januari circa 4 uur en in april en oktober circa 2 uur.

Informatie: bij Leo Onderwater (penningmeester@avdespartaan.nl) of Piet van Rijnberk (ledenadministratie@avdespartaan.nl).

INVALLERS voor de SCHOONMAAKPLOEG

Elke week zorgen een tweetal vrijwilligers dat de accommodatie er weer netjes en hygiënisch uitziet. Zij komen 1x per 6 a 8 weken aan de beurt. Af en toe is een vervanger nodig. Informeer en meld je aan bij locatiebeheerder Piet van Rijnberk.   locatiebeheer@avdespartaan.nl   
 

 
www.avdespartaan.nl
Tijdens de vrijwilligersdag 18 september 2023 werden de  "Wandelstok" en de "Sleutel" toegekend aan Janny Dofferhoff en Joël… Meer >
 
www.avdespartaan.nl
De Commissie Recreatie Atletiek organiseert ook dit jaar weer een zomerfeest! Het markeert het einde van het loopseizoen en de start… Meer >
 
 
 
 
 
 
 
 
 
AV De Spartaan,
Sportpark Ter Specke
Spekkelaan 8
2161 GH Lisse
Kantine: 0252-415350
KvK-nummer: 40445661
BTW-nummer: NL803988217B01
Terug naar boven